Sykepleier til Vestlandet
EMPLOI HELSE AS · MO I RANA
<section id="arb-aapningstekst"> <p>Vestlandet byr på trange fjorder som skjærer seg inn mellom høye fjell. Fosser som kaster seg utfor bratte fjellsider og isbreer som aldri smelter. På Vestlandet finner du alt fra øde holmer til kritthvite strender. Les mer her: https://www.visitnorway.no/reisemal/vestlandet/</p> </section> <section id="arb-serEtter"> <h2>Hva vi ser etter</h2> <h3><strong>Kvalifikasjoner</strong></h3> <ul><li> <p>Norsk autorisasjon som sykepleier</p> </li><li> <p>Må kunne arbeide selvstendig men samtidig ha gode samarbeidsevner.</p> </li><li> <p>Kan kommunisere muntlig og skriftlig på norsk (B2-nivå) eller svensk</p> </li><li> <p>Erfaring fra helse- og omsorgsarbeid</p> </li><li> <p>Stabil, pålitelig og ansvarsfull. Fleksibel på turnus</p> </li></ul> </section> <section id="arb-arbeidsoppgaver"> <h2>Arbeidsoppgaver</h2> <h3><strong>Om jobben:</strong></h3> <p>Vi søker sykepleiere for kunde på Vestlandet.</p> <p>Omsorgssenter med korttidsavdeling og langtidsavdeling</p> <p>Varighet på jobben er fra 22.06-16.08.2026 med dag-, aften- og nattevakter.</p> </section> <section id="arb-tilbyr"> <h2>Vi tilbyr</h2> <h3><strong>Vi tilbyr:</strong></h3> <ul><li> <p>Konkurransedyktig lønn, godt betalt!</p> </li><li> <p>Gratis reise og møblert bolig med wi-fi</p> </li><li> <p>God oppfølging av en dedikert rådgivere hele veien</p> </li><li> <p>12% feriepenger og tillegg for ubekvem arbeidstid</p> </li><li> <p>100% overtid etter 35,5t/uke</p> </li><li> <p>Gode pensjons- og forsikringsordninger</p> </li></ul> <br /> <br /> <p>Vi i Emploi tror du gjør en bedre jobb når du trives. Derfor er vi kjente for å strekke oss langt for at du skal føle deg ivaretatt hos oss. Vi legger til rette for at opplevelsen din skal bli best mulig og følger deg opp hele veien.</p> <p>Ved å jobbe for oss får du mulighet til å ha en fleksibel jobb med gode betingelser og et trygt og lovregulert arbeidsforhold.</p> <br /> <p>Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale kring oppdrag i Norge!</p> </section>