Vil du jobbe som BPA-assistent for en mann som sier FUCK ALS og JA til livet?
Prima Assistanse avdeling Vestfold · LARVIK
<p>Er du typen som tenker at det meste er mulig, liker folk med humor og ryggrad - og ikke er redd for litt motor prat, stillhet eller nye eventyr? Da bør du lese videre.</p><p><strong><em>Om meg</em></strong></p><p>Jeg er en 59 år gammel mann fra Nord-Norge, bosatt i Larvik, og lever med ALS. Sykdommen får ingen plass i førersetet hos meg – det sier kanskje sitt når bilen min har registreringsnummeret «FUCK ALS».</p><p>Jeg er ved godt mot, har som regel et smil på lur og setter stor pris på både latter og ro.</p><p><strong><em>Ellers er jeg:</em></strong></p><ul><li>Teknisk interessert</li><li>Elsker bil, motorsykkel og alt som ruller</li><li>Setter stor pris på alenetid og stillhet når jeg trenger det</li></ul><p><strong><em>Hvem ser jeg etter:</em></strong></p><ul><li> Har humor og tør å si ifra (på en ordentlig måte)</li><li>Har glimt i øyet og ikke tar seg selv altfor høytidelig</li><li> Tenker at løsninger er bedre enn begrensninger</li><li> Ikke er redde for nye ting eller ukjente situasjoner</li><li> Forstår verdien av både aktivitet og fred og ro</li><li>Over 23 år, da det kreves i forhold til bil</li><li>Villig til å jobbe tredelt turnus</li></ul><p>Du trenger ikke være superhelt, men det hjelper å være til å stole på, fleksibel og trygg i deg selv.</p><p><br /></p><p><strong><em>Arbeidstid:</em></strong></p><p>• Ca. 08.00-16.00</p><p>• Ca. 16.00- 23.00(Dette kan variere noe – livet skjer.) </p><p><br /></p><p><strong><em>Hva får du?</em></strong></p><p>• En variert og meningsfull jobb</p><p>• Mulighet til å være med på små og store øyeblikk i hverdagen</p><p>• God opplæring og kursing til stillingen</p><p>• Gode arbeidsvilkår og lønn etter tariff</p><p>Høres dette ut som noe for deg? Da vil jeg veldig gjerne høre fra deg!</p><p><br /></p><h3><br /></h3><p><br /></p>